Δευτέρα 9 Μαρτίου 2015

Η νέα μόδα λέγεται Quizdom!


  Smart is the new sexy όπως λέγεται τα τελευταία χρόνια,οπότε το quizdom ήρθε και έδεσε αρμονικά με την νέα αυτή φιλοσοφία.Μέχρι πρότινος τα παιχνίδια γνώσεων περιορίζονταν σε φιλικές συναθροίσεις που γίνονταν σε σπίτια,το quizdom ήρθε να καλύψει το κενό αυτό δημιουργώντας ένα παιχνίδι γνώσεων που επιτρέπει στους χρήστες του να αναμετρηθούν με τους φίλους τους,αλλά και με άλλους παίχτες από όλη την Ελλάδα.Δεν είναι τυχαίο άλλωστε πως το παιχνίδι παραμένει για πολύ καιρό πρώτο στις προτιμήσεις των χρηστών smartphone.
  Το παιχνίδι είναι πολύ απλό καθώς κάθε παίχτης διαλέγει 2 κατηγορίες ερωτήσεων και απαντάει σε 4 ερωτήσεις από κάθε κατηγορία,σε ένα σύνολο 16 ερωτήσεων.Ο χρόνος παίζει σημαντικό ρόλο καθώς για κάθε ερώτηση έχεις 18 δευτερόλεπτα.Νικητής αναδεικνύεται αυτός που θα βρει τις περισσότερες σωστές απαντήσεις ή σε περίπτωση ισοβαθμίας,αυτός που απάντησε σε λιγότερο χρόνο.Ξεκινάς από το level 0 και μπορείς να φτάσεις μέχρι το 80.Παράλληλα υπάρχουν τα στατιστικά του κάθε παίχτη ώστε να βλέπει πόσο βελτιώθηκε,σε ποιες κατηγορίες είσαι καλύτερος,τον μέσο όρο σου και σε τι θέση βρίσκεται ανά ημέρα/βδομάδα/all time,αλλά και τα στατιστικά με τους top100 παίχτες
  Η επιλογή να παίξεις με φίλους ήταν αυτή που έδωσε τεράστια ώθηση στην εφαρμογή για να ανέβει γρήγορα στις προτιμήσεις,έχοντας ξεπεράσει ήδη τους 400.000 παίχτες ανά την Ελλάδα.Ενώ μεγάλη κόντρα υπάρχει για το ποιος θα είναι ο Βασιλιάς της γνώσης με τους παίχτες να προσπαθούν καθημερινά να ανεβαίνουν,δημιουργώντας έναν ευγενή ανταγωνισμό για την πρώτη θέση.
  Αναμφίβολα αποτελεί ένα πολύ όμορφο παιχνίδι το οποίο προσφέρει ώρες διασκέδασης αλλά και γνώσεις που πιθανόν να σου έχουν ξεφύγει.Σύμφωνα με στοιχεία κάθε παίχτης περνάει κατά μέσο όρο περίπου 90 λεπτά την ημέρα στην εφαρμογή,ενώ υπάρχουν χρήστες που ξεπερνούν τις 8 ώρες κάθε μέρα.
  Αν δεν έχεις δοκιμάσει την εφαρμογή,αξίζει να της δώσεις μια ευκαιρία και θα διαπιστώσεις και εσύ γιατί έχει κερδίσει τόσους θαυμαστές.
  

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου