Παρασκευή 26 Ιουνίου 2015

Έχεις κάτι από παράδεισο!


Και πάντα όταν μου μιλάνε για παράδεισο, μια σκέψη μου έρχεται στο μυαλό..Θεσσαλονίκη.
Άκουσα πολλές φορές από ανθρώπους δικούς μου και μη, πως οι άνθρωποι όταν μιλάνε για τα πράγματα που αγαπάνε γίνονται ομορφότεροι..Η Θεσσαλονίκη είναι η πόλη που αγαπάς να ζεις, σε αυτή τη πόλη όλα έχουν κάτι το μαγικό. Η μυρωδιά της νύχτας, ο κόσμος που δίνει ζωή στη πόλη, η πανέμορφη θέα ανεξάρτητα από πιο σημείο κοιτάς. Έχω τόσα πολλά να πω, που εάν ξεκινήσω δεν θα σταματήσω ποτέ, θα παραμιλώ για ώρες θα λέω τα δικά μου και εσείς θα κάθεστε να ακούτε τις δικές μου μαλακίες.
Όλοι έχουμε δει από κοντά αυτήν την ομορφιά, και όσοι δεν, καλά θα κάνατε να την επισκεφτείτε πολύ σύντομα. Γνωρίζω πολύ καλά τον εαυτό μου, και πιστεύω πως είμαι από τους ανθρώπους που όταν αγαπάνε μπορεί να χάνουν και ένα τους κομμάτι. Με στεναχωρεί όμως που οι πιο τρυφερές και ζεστές αναμνήσεις των ανθρώπων μετατρέπονται σε άκαμπτες, σκληρές και αιχμηρές νοσταλγίες που ίσως και να τους τραυματίζουν. Ίσως θα αναρωτιέστε πως, από τη Θεσσαλονίκη το γύρισα πάλι στην αγάπη ; Θα σας απαντήσω στις επόμενες σειρές.
Κάθε φορά που επιστρέφω σε αυτή τη πόλη με έρχονται αναμνήσεις στο μυαλό, πράγματα τα οποία ήταν ένας παράγοντας για να αγαπήσω αυτή τη πόλη ακόμα παραπάνω. Αναμνήσεις και συναισθήματα τα οποία βρίσκονται καταχωνιασμένα και σφραγισμένα καλά μέσα μου, Κι όμως πολλές φορές έχω αναρωτηθεί, όταν όλα τα συναισθήματα απομονώθηκαν και διώχτηκαν, πως να αισθάνθηκαν άραγε ;
Για εμένα ίσως το να αποχωρίζομαι κάθε φορά αυτή τη πόλη είναι μια διαδικασία επίπονη, κάτι το οποίο εάν είχα την δυνατότητα δεν θα το έκανα. Συνδύασα τον έρωτα, την αγάπη, το σέξ, τη καλοπέραση, την ηρεμία, τη γαλήνη της ψυχής, την ζεστασιά των ανθρώπων.
Την αγαπάω αυτή τη πόλη για τόσους λόγους που σίγουρα όλοι μας θα έχουμε ξανα ακούσει. Γιατί αγαπάω να την μισώ. Γιατί μια μπαρότσαρκα με τη παρέα μου είτε με τα κορίτσια μου,, προϋποθέτει να έχεις μαζί σου και γυαλιά ηλίου, δεν είναι δα και δύσκολο να μπλέξεις μέχρι τις 9-10 το πρωί. Γιατί για να βγεις παράνομο ραντεβού θέλει θράσος, ούτως ή άλλως θα σε δουν . Γιατί μπορείς να κάνεις αισθητή τη παρουσία σου, με μία μόνο εμφάνιση στα μπουζούκια. όσο σκατά κι αν είναι ο Θερμαϊκός, η εικόνα της παραλίας παραμένει σαγηνευτική. Έχει τους καλύτερους Dj, και όλοι μπορούν να γίνουν Dj έστω και για λίγο, αφού. Σε αυτή τη πόλη η καύλα, γίνεται γκαύλα!!
Γιατί κανείς δεν μένει χωρίς πατρίδα, όσο θα υπάρχει Σαλονίκη.
Σας εύχομαι να ζήσετε κι εσείς τον έρωτα σας στη Θεσσαλονίκη, να χαθείτε στα πιο όμορφα στενά της, να περπατήσετε σουρωμένοι την Παραλιακή φεύγοντας από τα γνωστά μπαράκια.
Γειά σου καψούρα Σαλονίκη..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου